Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
In Leiderschap in loyaliteit laten Rogers, Rinne en Vergoossen zien hoe je deze mindset aanleert en verspreidt door je hele organisatie. Want pas als alle medewerkers ervan doordrongen zijn, maak je echt het verschil.
Sandy Rogers, Leena Rinne en Glenn Vergoossen, loyaliteitexperts van FranklinCovey, doen in Leiderschap in loyaliteit een nieuwe mindset uit de doeken, gebaseerd op drie kernprincipes: empathie, verantwoordelijkheid en generositeit.
In een wereld waarin klanten met één muisklik overstappen naar een andere aanbieder en zich sterk laten beïnvloeden door een matige recensie op internet, is er steeds meer nodig om klanten aan je te blijven binden.
Door je empathisch op te stellen bouw je een echte band op met je medewerkers en klanten. Als je vervolgens laat zien dat je je verantwoordelijk voelt voor hun doelen en behoeften versterk je die relatie. En door je kennis met hen te delen en hen te verrassen met onverwachte extra’s zorg je ervoor dat ze je nog meer gaan waarderen.
Voorwoord 7
Een woord vooraf 11
Deel een: De grondbeginselen van loyaliteit 15
Inleiding: Ware loyaliteit is mensenwerk 17
Hoofdstuk 1: De Loyaliteitsleider-mindset 25
Deel twee: Empathie 49
Hoofdstuk 2: Het belang van empathie 51
Hoofdstuk 3: Verbinding maken 68
Hoofdstuk 4: Luisteren om te leren 88
Deel drie: Verantwoordelijkheid 107
Hoofdstuk 5: De noodzaak van verantwoordelijkheid 109
Hoofdstuk 6: Ontdekken wat er echt moet gebeuren 127
Hoofdstuk 7: De relatie versterken door opvolging 144
Deel vier: Generositeit 161
Hoofdstuk 8: Het belang van generositeit 163
Hoofdstuk 9: Vrijuit inzichten delen 181
Hoofdstuk 10: Verrassen met onverwachte extraatjes 197
Deel vijf: Loyaliteit implementeren 215
Hoofdstuk 11: Jouw nalatenschap als Loyaliteitsleider 217
Hoofdstuk 12: De loyaliteit op peil houden 225
Over de auteurs 239
Over FranklinCovey 241
Noten 243
Register 253
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account