Bestellen
Lees hier alles over het plaatsen van een bestelling.
Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig:
- Klik bij het gewenste artikel op de button ‘In winkelwagen’ en in het pop-up venster op 'Naar winkelwagen'.
- Hier zie je wat er in je winkelwagen zit. Controleer de gegevens van je bestelling. Klik op de button ‘Naar de kassa’ (of op ‘Verder winkelen’ wanneer je meer artikelen wilt bestellen).
- Je kunt ervoor kiezen om een account aan te maken. Handig voor als je vaker bij Boom besteld, zodat je al je bestellingen terug kunt zien. Je kunt ook bestellen als gast.
- Vul hier je contactgegevens, bezorgadres en eventueel factuurgegevens in. Als al je gegevens correct staan weergegeven, klik je op de button ‘Verder naar betaalmethode’.
- Selecteer de gewenste betaalwijze en klik op de button ‘Verder naar overzicht'.
- Controleer de gegevens van je bestelling. Desgewenst kun je een ‘factuurreferentie’ invullen. Maak je bestelling definitief door op de button ‘Bestel en betaal’ te klikken. Je wordt nu doorgestuurd naar de pagina van de door jou geselecteerde betaalmethode.
- Wanneer je de bestelling succesvol hebt afgerond wordt de pagina ‘Bestelling ontvangen/Betaling succesvol' weergegeven. Per e-mail ontvang je binnen enkele minuten een orderbevestiging. Indien je een digitaal product hebt besteld, ontvang je een aparte e-mail met daarin verdere instructies. Lees hier meer over digitale productinformatie.
Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Voor bestellingen met een waarde van € 20 of meer is de verzending binnen Nederland gratis. Voor bestellingen met een lagere orderwaarde zijn de verzendkosten € 2,99.
Voor bestellingen naar het buitenland (ook naar België) hanteren wij de tarieven van FedEx. Voor nalevering buiten Nederland worden apart verzendkosten in rekening gebracht.
Heb je nog vragen? Neem contact op met onze klantenservice. Op werkdagen zijn we telefonisch bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur via 088-0301000 of per mail via klantenservice@boom.nl.
Krijg ik korting bij het bestellen van meerdere exemplaren?
Bij het bestellen van meer dan 10 exemplaren van hetzelfde boek, ontvang je in de winkelmand automatisch staffelkorting.
De staffel ziet er als volgt uit:
- 10-29 ex. 5% korting
- 30-99 ex. 10% korting
Indien je gebruik wilt maken van de staffelkorting vanaf honderd exemplaren, neem dan contact op met onze klantenservice. Op werkdagen zijn we telefonisch bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur via 088-0301000 of per mail via klantenservice@boom.nl.
Zijn er kwalificatie-eisen verbonden aan producten?
Aan een aantal producten zoals tests, toetsen, trainingsmateriaal en vragenlijsten zijn kwalificatie-eisen verbonden. Om deze producten te kunnen bestellen heb je een zakelijk account nodig. Indien je NT1 trainingsmateriaal bestelt, geef dan de naam van de trainer op bij het bezorgadres. Lees hier hoe je dit doet.
Nadat je de bestelling hebt geplaatst, controleren wij of je aan de kwalificatie-eisen voldoet. Indien nodig nemen wij contact met je op. Zodra wij hebben vastgesteld dat je aan de eisen voldoet, verwerken wij je bestelling en ontvang je voor (dit deel van) je bestelling een aparte factuur.
Hoe werken reviews op deze site?
Waarom verzamelt Boom uitgevers reviews?
Reviews op de websites van Boom uitgevers zijn bedoeld om met andere klanten te delen hoe jij een artikel hebt ervaren. Na aankoop sturen we je een mail met de vraag of je de aankoop wil beoordelen. Wil je een review schrijven? Fijn!
Wanneer kun je een review plaatsen?
1. Je hebt het artikel gekocht via Boom uitgevers;
2. Je mening heeft betrekking op je aankoop;
3. Je gebruikt geen ongepaste taal (bijvoorbeeld, maar niet uitsluitend: scheldwoorden, discriminerende, racistische of terroristische uitlatingen, ziektes of verbasteringen);
4. Je review bevat geen linkjes naar andere websites;
5. Je review bevat geen commerciële inhoud en/of een commercieel doel.
Wanneer verwijderen we reviews?
Boom uitgevers kan zonder bericht een review afkeuren direct nadat deze is geschreven of naderhand verwijderen. Dit kan onder andere in deze gevallen:
1. Als één of meerdere voorwaarden niet zijn nageleefd of Boom uitgevers hier een redelijk vermoeden van heeft;
2. Als de review gaat over productinformatie die fout was op het moment van aankoop, maar ondertussen is aangepast. Om te voorkomen dat klanten in de war raken, kunnen we ervoor kiezen om de review te verwijderen;
3. Wanneer de automatische controle een afwijkend patroon vaststelt, en we dus reden hebben om aan te nemen dat de review nep is.
Een negatieve ervaring is nooit een reden om een review af te keuren of te verwijderen. Als de review voldoet aan de voorwaarden, dan komt deze online. Hoe negatief of positief hij ook is.
Wanneer een review voldoet aan de bovenstaande voorwaarden, wordt deze binnen twee werkdagen geplaatst.
Boom plaatst nooit betaalde reviews.
Vanaf maart 2023 kunnen klanten alleen een review schrijven over artikelen die ze via Boom uitgevers hebben gekocht. Zo zijn we zeker dat reviews zijn geschreven door ervaringsdeskundigen. Dat doen we door kopers van een product via mail uit te nodigen voor een review over iets wat ze hebben gekocht.
Op dit moment kun je niet zelf je review aanpassen of verwijderen. Wil je een review die je zelf hebt geschreven verwijderen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Momenteel staan we alleen reviews toe die in het Nederlands geschreven worden.