Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt. Ze zoeken naar bedrijven die maatschappelijke – ecologische en sociale – impact creëren. De klant van vandaag hecht grote waarde aan wederzijdse betrokkenheid. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. Niks doen is geen optie!
Doing good voor klant en maatschappij: dáár ligt je onderscheidende kracht. In dit boek ontdek je hoe je een extreem klantgerichte aanpak ontwikkelt en je commerciële vaardigheden en technieken aanscherpt. Mét oog voor de zakelijke doelen van jouw bedrijf. Daniëlle de Jonge geeft je volop praktische tips om meteen toe te passen en komt met aansprekende voorbeelden ter inspiratie. Zo word ook jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk in alle opzichten!
“Daniëlle de Jonge weet niet alleen de nieuwe trend bloot te leggen, maar geeft hier ook praktische en goede voorbeelden van. Een echte aanrader wat mij betreft!” – Gerrit Piksen – Expert customer insights SAMR Marktvinders
“Met Extreem klantgericht legt Danielle de Jonge een krachtige verbinding tussen goed, gaaf en geld: goed doen voor de maatschappij, gave klantprestaties neerzetten en daar dankzij commerciële slagkracht ook nog geld mee verdienen.” – Rob Beltman – Customer Engagement & Customer Excellence Expert bij H3ROES
INLEIDING
Extreem klantgericht: de nieuwe standaard!
MAATSCHAPPELIJKE IMPACT
Deel 1 Maatschappelijke impact
Maatschappelijke impact
1 De Goede Weg-wijzer
2 Ecologische winst: zo ziet dat eruit
3 Sociale winst: zo ziet dat eruit
Maatschappelijke impact in actie
COMMERCIËLE SLAGKRACHT
Deel 2 Commercieel omdenken
Commercieel omdenken
4 De klant is aan zet
5 Wat heeft jouw klant te vertellen?
6 Klanten betrekken helpt je excelleren
Commercieel omdenken in actie
Deel 3 Relatiegerichte vaardigheden
Relatiegerichte vaardigheden
7 Commerciële alertheid
8 Opvallend online
9 Aangescherpte gesprekstechnieken
Relatiegerichte vaardigheden in actie
WAARDEVOLLE KLANTRELATIES
Deel 4 Fan zijn van jouw klanten
Fan zijn van jouw klanten
10 Bied klanten de beste ervaring
11 Persoonlijk contact is niet meer van deze tijd
12 Ambassadeurs: klanten met labradorloyaliteit
Fan zijn van jouw klanten in actie
Deel 5 Bedrijfsbrede klantfocus
Bedrijfsbrede klantfocus
13 Klantgedreven leiders
14 Doe niet moeilijk, doe het samen
15 Zet jezelf op nummer 1
Bedrijfsbrede klantfocus in actie
EPILOOG
Jouw route naar extreem klantgericht gedrag
Over de auteur
Het ‘schrijven doe je niet alleen’-dankwoord
Bronnen
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account