Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Samenwerken tussen professionals uit verschillende disciplines is noodzakelijk om complexe thema’s voor cliënten en burgers op te lossen. Dit boek geeft antwoord op de vraag hoe complexe samenwerkingsprocessen efficiënt en effectief kunnen worden ingericht. Ook komen de succesfactoren voor complexe samenwerking stapsgewijs aan de orde. Aan de hand van een theoretisch conceptueel model en praktische voorbeelden wordt toegelicht hoe je vraaggericht kunt werken, borgen en monitoren. Ook zal duidelijk worden waarom het voor de samenwerkende organisaties en de cliënten van belang is om een onderscheid te maken tussen verschillende (keten) samenwerkingsvormen.
Wijzigingen de tweede druk
In de tweede druk gaan de auteurs dieper in op de circulariteit van vraag-gestuurd samenwerken: hoe kom je van data-analyse naar een geborgde en data-gedreven aanpak? De auteurs nemen u mee in deze route die loopt van analyseren, interpreteren en reflecteren, inrichten tot en met het (digitaal) borgen. Tevens wordt de relatie gelegd met (digitale) kwaliteitskaders (referentiemodellen) die gezamenlijk met professionals en cliënten worden ingericht. Deze kwaliteitskaders vormen het uitgangspunt voor casus- en procesregie en genereren data op basis waarvan professionals en cliënten in de gelegenheid worden gesteld effectieve (af)wegingen te maken over in te zetten interventies.
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account