Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Om succesvol te zijn in sales is er meer nodig dan een hoge gunfactor. Het leggen van relaties met nieuwe klanten én het onderhouden van bestaande klantrelaties is van wezenlijk belang voor elke organisatie. En dat is precies waar het vakgebied sales over gaat. In Inleiding sales leer je alles over dit boeiende salesvak.
In het boek komen onder andere de volgende onderwerpen uitgebreid aan bod:
· de verschillende fases van het salesproces;
· lead generation, met speciale aandacht voor de rol van data en technologie;
· aanbestedingen en netwerken;
· de waardepropositie;
· de salesfunnel en buyer/customer journey;
· de klantenpiramide;
· account management.
Nieuw
Deze derde druk is volledig geactualiseerd en gaat uitgebreid in op de invloed van digitalisering en verduurzaming op het vakgebied b2b-sales. In deze editie is daarom veel aandacht voor thema’s als meervoudige waardecreatie, innovatie en de rol van data en technologie in de verschillende fases van de salesfunnel.
Inclusief online leeromgeving met o.a. het online boek
Op de bijbehorende online leeromgeving vind je video’s, kennistoetsen en het online boek.
Inhoud
Deel I Klant en klantgerichtheid 9
1 De klant centraal 11
Deel II Market to sales 45
2 Targets & marktanalyse 47
3 Waardepropositie 73
Deel III Sales to order 109
4 Lead generation: het genereren en kwalificeren van leads 111
5 Sales funnel management & verkoopplan 159
Deel IV Order to loyal customer 199
6 Klantportfoliomanagement 201
7 Accountmanagement 235
Geraadpleegde en aanbevolen literatuur 264
Register 267
Over de auteur 271
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account