Klachtenprocedure
Laat ons weten wat we kunnen verbeteren!
Wij streven bij al onze activiteiten naar een optimale dienstverlening.
Indien men reden ziet om over het handelen van Boom Gezondheidszorg Academy een klacht te willen indienen dan is het verzoek dit per e-mail te doen aan de directie via m.tomassen@boom.nl. Uiterlijk binnen 3 werkdagen volgt een bevestiging van ontvangst. De klacht is daarmee in behandeling genomen waarna uiterlijk binnen 14 werkdagen per e-mail een inhoudelijke reactie volgt.
- Daarbij wordt altijd een voorstel gedaan om tot een voor betrokken partijen acceptabele oplossing te komen.
- Mocht overeenstemming uitblijven dan wordt aangegeven hoeveel tijd de afhandeling van de klacht zal vergen c.q. op welke datum men uitsluitsel van e.e.a. kan verwachten.
- Mochten partijen niet tot een oplossing komen dan zal het geschil worden voorgelegd aan Aerrea GGZ. Het oordeel van deze instantie is bindend voor Boom uitgevers.
De afhandeling van elke klacht wordt adequaat op schrift gedocumenteerd en gedurende ten minste 12 maanden bewaard. Het privacybeleid van Koninklijke Boom uitgevers is altijd van toepassing.