Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Marketing en communicatie zijn middelen om een boodschap over te brengen. Van de slimme marktkoopman en ambitieuze ondernemer, tot de professionele overheidsvoorlichter en gewiekste politicus - iedereen maakt er gebruik van. Maar iedereen heeft er ook z'n theorieën over. En daar word je lang niet altijd vrolijk van. Het gaat vaak mis. De media staan bol van onbegrijpelijke of zelfs ongeloofwaardige boodschappen. Maar hoe, waar en waarom? Deze bundel onthult valkuilen en schetst perspectief. Niet vanuit droge wetenschap, maar vanuit de smakelijke praktijk. Om het de klant in u leuker te maken. En de marketing- en communicatieprofessional in u wat makkelijker.
Inleiding
Startprobleem
Kernvraag
Nu halfvoller!
Met wie spreek ik?
Missers en treffers
Het zijn net mensen, die marketeers
Food for thought
Help! Ik moet kiezen
Ga loqaal
Ramkraak
De prijs van creativiteit
Eilandgedrag
Contactgestoord
Doe me even een slogan
Doe me even een slogan (part 2)
Jezelf opnieuw uitvinden
Een moment stilte a.u.b.
Vrolijke vlucht
Help! De dokter adverteert
Naakt voor de raad van bestuur
Moeiteloze marketing
Die brave, brave aanbesteding
Opwaartse mobielen
Rigor Fortis
Clusterbommenmarketing
Appie, hou jij mijn ouwe tassie effe vast?
Snelle carrière
Verloren kennis
Collectieve comeback?
Voor de poes
Grenspolitie
Nieuwe ronde
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account