Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Creatief zijn valt niet altijd mee. Zeker niet als je dat elke dag moet zijn, want de omstandigheden, regels en eisen om op een idee te komen veranderen voortdurend. Maar gelukkig kan iedereen met een goed idee komen; je hoeft niet over een bepaald talent te beschikken. Erik Kessels leert je door middel van ruim veertig prikkelende statements creatiever te denken en onderscheidende ideeën te herkennen en waarderen. Tegelijk krijg je met dit inspirerende boek een kijkje in de keuken van een van Nederlands bekendste reclamemakers. Een idee aub leert je verder te denken, anders te kijken, meer te zien en vooral ook veel fouten te maken. Met dit boek bij de hand kun je steeds opnieuw originele ideeën bedenken.
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account