Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Organisaties worden regelmatig geconfronteerd met issues die schadelijk kunnen zijn voor bedrijfsvoering en reputatie. Vaak wordt dan pijnlijk duidelijk hoe weinig gevoel organisaties hebben bij wat er speelt in de samenleving. Hoe herken je als organisatie welke discussies relevant zijn en welke kansen of bedreigingen eruit voort komen? Hoe bereid je je voor op turbulentie in de media en de publieke opinie en hoe krijg je meer grip op dat proces?
Het tijdig herkennen en managen van relevante issues is van levensbelang geworden. Issuemanagement, een stappenplan geeft hier praktische handvatten voor. Dit krijgt vorm in een vijf stappenbenadering: issue-identificatie, arena-analyse, strategieontwikkeling, implementatie en evaluatie.
Wijzigingen t.o.v. vorige druk
Deze derde druk is geheel geactualiseerd druk.
Doelgroep
Dit boek is bestemd voor hbo-docenten en -studenten economie, marketing, (marketing)communicatie, pr & voorlichting. Tevens is deze uitgave geschikt voor professionals binnen deze sectoren.
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account