Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Recruitment (werving en selectie) is de laatste jaren enorm veranderd. De opkomst van sociale media speelt daarbij een belangrijke rol. In plaats van sollicitatiebrieven met volzinnen als: ‘Naar aanleiding van uw advertentie, doe ik u hierbij mijn curriculum vitae toekomen’ wordt tegenwoordig een vlot videootje gestuurd via Whatsapp. Ook het denken over werk en functies – en daarmee over werkgevers en solliciteren – is heel anders geworden. Kandidaten voor een functie wachten niet af wat de werkgever biedt, maar stellen zelf eisen. Ze zijn niet meer bereid om 60 uur per week te werken, maar zoeken zingeving en een goede balans tussen werk en privé. Ook stappen ze gemakkelijker over naar een andere werkgever of beginnen voor zichzelf.
Deze ontwikkelingen hebben ook de functie van de recruiter enorm beïnvloed. In dit boek wordt de (aankomende) recruiter handvatten aangereikt voor succesvolle werving- en selectieprocedures, gebaseerd op de huidige praktijk van een aantal ervaren recruiters.
Website met extra materiaal
Op de bijbehorende website zijn de complete interviews uit het boek na te lezen. Ook zijn er vragen en extra materiaal te vinden.
Doelgroep
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account