Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Industrieel ontwerpers ontwerpen en ontwikkelen producten voor de consumentenmarkt en voor professioneel gebruik. Rekening moet worden gehouden met de markt, het technisch functioneren, het gebruik, de vormgeving, de kosten en, niet in de laatste plaats, met het effect op het milieu. Het ontwikkelen van een nieuw product is dan ook een complex proces dat systematisch moet worden aangepakt. Dit boek gaat over de methodische aspecten van dat proces. Het behandelt de grondslagen van denken en doen bij productontwerpen en productontwikkeling, en biedt een overzicht van de belangrijkste methoden.
Dit boek is in juli 2014 ongewijzigd bijgedrukt met een aangepast omslag. Aan de inhoud is echter niets veranderd.
Doelgroep
Deze uitgave is bestemd voor hen die zich met productontwikkeling bezighouden: studenten industrieel ontwerpen en industriële vormgeving, studenten in de constructieve technische studierichtingen van universiteiten en hogescholen en aan professionele productontwerpers en managers van productontwikkelingsafdelingen.
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account