Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Bij het verkopen en verlenen van service combineert de student organisatieafhankelijke procedures met de dynamiek van het klantencontact. Het is niet altijd eenvoudig om te gaan met een diversiteit aan klanten met verschillende klantvragen.
Voor het adviseren, verkopen en verlenen van service zijn (basis)kennis en vaardigheden met betrekking tot het productaanbod van de winkel (assortimentskennis), verkooptechniek en bedrijfsspecifieke procedures noodzakelijk. Kortom, een keuzedeel dat breed ingezet kan worden voor meerdere opleidingen.
Inhoud combipakket
Bij het bestellen van dit combipakket ontvang je:
Kerntaken
De student adviseert, verkoopt en verleent service.
Werkprocessen
D1-K1-W1: Informeert (nieuwe) klanten/bezoekers over de organisatie
D1-K1-W2: Voert verkoopgesprek
D1-K1-W3: Handelt de verkoop af
D1-K1-W4: Behandelt (online-)verzoeken, bestellingen en/of klachten van klanten
D1-K1-W5: Voert ondersteunende marketing- en/of promotieactiviteiten uit
Code keuzedeel
K0059
Examenmateriaal
Bij dit keuzedeel is ook examenmateriaal beschikbaar via de docent.
Meer informatie?
Meer informatie vanuit SBB over dit keuzedeel vindt u op www.s-bb.nl.
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account