Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Dit boek brengt Business Process Management (BPM) niet vanuit de techniek, maar als managementgebied in kaart. Het is bestemd voor leidinggevenden die vanuit het beleid, besturing en bewaking betrokken zijn bij het inrichten, functioneren en veranderen van bedrijfsprocessen.
Vanuit de invalshoek van organisatie en management wordt ingegaan op vragen als:
Daarnaast wordt er vanuit praktisch oogpunt ingegaan op de verschillende BPM-systemen en het organiseren van procesverbeteringen in uw organisatie. En door het boek heen vindt u gespreksverslagen waarin managers van zeer verschillende organisaties aangeven hoe zijn in de praktijk omgaan met BPM in hun organisatie.
Voorwoord
Verantwoording
1. Inleiding
2. BMP in beeld
3. BPM in de organisatie en de organisatie van BPM
4. Innovatie en CPM
5. Controller en BPM
6. Informatiemanagement en BPM
7. BPM-volwassenheidsmodellen
8. BPMS
9. Procesverbetering en het duivelselastiek
10. Procesverbetering: de aanpak
11. Organisatie en management van een BPM-implementatie
12. Veranderen van bedrijfsprocessen gaat niet vanzelf
13. Korte samenvatting
Bijlagen
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account