Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
'Wat gaan we zelf doen (make), wat gaan we uitbesteden (buy) en met welke partijen gaan we samenwerken (ally)?' Dit zijn vragen waar veel organisaties mee spelen tijdens de transformatie richting 100% relevantie voor al hun stakeholders. "Make, Buy or Ally?" helpt je bij het maken van deze keuzes om als organisatie van de toekomst bestaansrecht te behouden.
Het boek is opgebouwd rondom het 'strategic sourcing framework', een visie op het succesvol organiseren van al je bedrijfsactiviteiten. Het laat je ontdekken wat de specifieke kracht is van jouw organisatie en op welke punten je anderen nodig hebt om te kunnen excelleren. Hoe kun je de kernactiviteiten en de secundaire activiteiten het best organiseren? Door hier bewust bij stil te staan, kun je de prestaties van jouw organisatie aanzienlijk verbeteren.
Topbestuurders en - ondernemers van onder meer KPN, Vopak, Suitsupply en Donkervoort gingen je voor. In dit boek onthullen ze welke keuzes zij maakten, hoe ze hun onderneming lieten groeien en voor welke uitdagingen zij stonden tijdens het transformatieproces. "Make, Buy or Ally?" is een bron van inspiratie voor ondernemerschap en creativiteit.
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account