Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Beste manager, er is goed nieuws en slecht nieuws. Het slechte nieuws is, dat waar je ook naartoe vertrekt, ze zullen er altijd zijn: de zuigers, de zeikerds, de 'zwijnen'. En het lastige is, ze hebben vaak nog gelijk ook. De systemen werken niet, de beleidsmakers hebben te veel afstand van de werkvloer en klanten zijn nu eenmaal lastig. En daar sta je dan met je 'paarlen' en goede bedoelingen. Het goede nieuws is dat er wel iets aan te doen valt. Je het gezeur de baas kunt worden. Dat je een keuze hebt tussen leiden of lijden. Net zoals je medewerkers trouwens...
"Je krijgt zoveel inspiratie van dit boek, dat het zeuren je wel vergaat." - Geert Kimpen, theatermaker, columnist en auteur van onder andere 'De kabbalist' en 'Maak goud van je leven'.
"Miranda rekent op luchtige wijze, doortastend af met het gedroeftoeter en gezanik. Ze weet dit pragmatisch om te zetten in energie en resultaat. Kopen, lezen en gebruiken dit boek!" - Jan van Setten, coach, enter-trainer en auteur 'De klantenfluisteraar' en 'Hoe krijg ik ze zover'.
"Concreet, vlot en ter zake, wie na dit boek nog last heeft van zeurende mensen, zeurt zelf." - Jeroen Busscher, inspirator, adviseur en auteur van o.a. ´Pimp je afdeling´ en ´Turbomanagement´.
Inleiding
Deel 1 Wat een gezeur!
Deel 2 Gewend of Verwend
Deel 3 Gezeur en de baas
Deel 4 Het gezeur de baas worden
Deel 5 Leider- of L? derschap
Deel 6 Het gezeur de baas in de prakt?k
Nawoord
(Inspiratie)boekenl?st
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account