Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Merken komen en merken gaan. Het veranderen van naam, huisstijl en merkwaarden komt steeds vaker voor. Lay's was ooit Smith's, TPG Post werd TNT Post en Postbank wordt ING. Maar hoe spectaculair ook, rebranding is geen sinecure want de kosten zijn hoog en de afbreukrisico's groot. Het managen van een merk is moeilijker dan ooit.
Hoe kun je jezelf opnieuw uitvinden en tegelijkertijd blijven wie je bent? Het merk is dood, leve het merk geeft de nieuwste visie op merken en ondernemen. Het merk zoals we dat kennen is verleden tijd. Rebranding is meer dan een cosmetische operatie. Stamsnijder stelt dat zonder een duidelijke visie en strategie een merkwissel al gauw lachwekkend wordt.
Voor wie?
Dit boek is geschreven voor ondernemers, managers, marketeers, strategen, reclamemakers, ontwerpers, onderzoekers en ieder ander die er alles aan doet om zijn merk actueel te houden.
1. Verander zonder jezelf te verliezen
2. Een nieuwe visie
3. Mode wordt vergeten, stijl blijft
4. Efficiency of effectiviteit
5. Wie je bent is hoe je heet
6. Vernieuw of verdwijn
7. Het begin van de oplossing
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account