Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Aan vakinhoudelijke kennis ontbreekt het adviseurs meestal niet. De jurist, de architect en de huisarts bijvoorbeeld hebben alle deskundigheid in huis. Een groot deel van hun werk bestaat uit adviezen geven. Dat verloopt meestal prima, maar soms doen klanten niets met de adviezen, hoe goed onderbouwd ze ook zijn. Waar ligt dat aan?
De relatie tussen adviseur en geadviseerde
IJzermans bekijkt vanuit verschillende invalshoeken de relatie tussen adviseur en geadviseerde. Omgaan met weerstand in adviesrelaties is de neerslag van de kennis en ervaring die IJzermans opdeed in zijn verschillende rollen als adviseur.
Omgaan met weerstand in adviesrelaties is een herziene versie van Het geheim van de moeilijke klant, weerstand in adviesrelaties.
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account