Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Als je visueel werkt, heb je betere ideeën, neem je betere beslissingen en ben je gemotiveerder om resultaten te behalen. David Sibbet laat in zijn boek Visuele meetings zien hoe je meetings nog productiever en inspirerender maakt en hoe je teams grensverleggend laat denken.
Visuele meetings is een complete how to-gids voor het gebruik van de nieuwste technieken voor visueel denken met groepen en teams en biedt een schat aan tools en trucs om creativiteit, samenwerking en baanbrekend denken los te maken. Stap voor stap laat Sibbet zien hoe je zelfs met eenvoudige visuele tools (post-its, tekeningetjes, foto’s, mindmaps, roadmaps, storyboards, visuele metaforen, grafieken) teams vanaf het begin bij een onderwerp betrekt.
Introductie
De kracht van visuele meetings
Deel 1: Stel je voor
-Wat als meetings echt leuk én productief zouden zijn
1. Visualisatie is 80 IQ-punten waard
2. Iedereen kent grafische taal
3. vier eenvoudige manieren om te beginnen
Deel 2: Groepen betrekken en een vertrouwensband opbouwen
-Waarom visueel luisteren zo aantrekkelijk is (en gemakkelijk)
4. Mensen erbij betrekken
5. Presentatie zonder PowerPoint
6. Adviseren en verkopen met grafische afbeeldingen
7. Praktische informatie
8. Gebruik van beelden en interactie
Deel 3: Graphics voor visueel denken
-Idea mapping en kernpatronen ontdekken
9. Group graphics
10. Problemen oplossen
11. Storyboards maken en idea mapping
12. visuele planning
13. Meerdere meetings en galeriewandelingen
14. Digitaal vastleggen
15. visualiseren op afstand
Deel 4: Graphics om plannen uit te voeren
-Visualisaties voor teams, projecten en resultaten boeken
16. Teamperformance ondersteunen
17. Besluitvormingsmeetings
18. Projectmanagementmeetings
19. Innovatie en verandering faciliteren
20. Training en workshops
Deel 5: Hoe alles samenkomt
-Tools voor de echt verslaafden
21. Het pad naar visuele competentie
22. De toekomst is nu al zichtbaar
23. Bronnen en netwerken
Index
Over de auteur
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account