Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Geroemd door iedereen van Steve Jobs en Jeff Bezos tot Malcolm Gladwell, is dit boek een bijbel voor iedereen die begrijpt dat je ontwrichtende veranderingen een stap voor moet zijn.
Deze bestseller presenteerde als eerste de baanbrekende gedachte dat fantastische bedrijven ten onder kunnen gaan, juist omdat ze alles goed doen – voor hun bestaande klanten. Ze worden links en rechts ingehaald door nieuwkomers die, met aanpassingen aan de technologie of dienst, nieuwe klanten weten te vinden. .
Bedenker Clayton Christensen legt uit hoe dit kan gebeuren, en wat een bedrijf kan doen om hetzelfde lot te ontlopen. Het innovatiedilemma is ‘een waarschuwing voor ondernemers die zich onverslaanbaar achten – en een bron van inspiratie voor hen die klaarstaan om ze te verslaan’.
‘De bijbel van Silicon Valley.’ – Bloomberg Businessweek
‘Beschrijft een probleem dat bijna alle succesvolle bedrijven zullen krijgen. Glashelder, scherp geanalyseerd – en griezelig.’ – Andrew Grove, oprichter van Intel
‘Een meesterwerk… het beste boek ooit over innovatie.’ – Gilder Technology Report
Vertaling: Tijmen Roozenboom, Joke Traat
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account