Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
ITIL in praktisch formaat en binnen handbereik.
In De kleine ITIL versie 2011 worden de vijf kernboeken van ITIL© kort en krachtig samengevat voor degene die vooral met ITIL wil en moet werken. Het boekje is praktisch van opzet, geschikt als examenboek en bevat informatie die meteen toepasbaar is in de dagelijkse praktijk van de IT-serviceorganisatie. In deze nieuwe uitgave is de officiële editie van ITIL uit 2011 verwerkt en aangevuld met de laatste inzichten.
In mei 2007 is een nieuwe versie van de Information Technology Infrastructure Library (ITIL) uitgekomen. In 2011 verscheen daarvan een update. Deze set van best practices voor IT servicemanagement is aangepast aan de eisen van deze tijd. In deze ITIL-versie 2011 zijn de nieuwe kernboeken gebaseerd op de vijf stadia van de servicelevenscyclus van ITIL:
• Service Strategy
• Service Design
• Service Transition
• Service Operation
• Continuous Service Improvement
1. Wat kan ITIL betekenen in 2016?
Deel 1 Basisbegrippen en activiteiten
2. Inleiding op ITIL editie 2011
3. Basisbegrippen en activiteiten per servicelevenscyclus
Deel 2 De processen
4. Processen binnen Service Strategy
5. Proces bij Continual Service Improvement (CSI)
6. Processen binnen Service Design
7. Processen binnen Service Transition
8. Processen binnen Service Operation
9. Functies binnen Service Operation
Deel 3 Bijlagen
Bijlage A Definities van nieuwe begrippen
Bijlage B Literatuurlijst
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account