Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
‘Dit is de gelegenheid waar je naar zocht, de mogelijkheid om het werk waar jij achter staat te delen met de mensen die daarnaar verlangen, ervoor willen betalen en erover willen praten. Ik geloof dat je alleen een verandering in gang kunt zetten als je de mensen die je wilt bereiken echt ziet en begrijpt. Als zij eenmaal volledig betrokken zijn, zullen ze met liefde jouw boodschap verder uitdragen. Door dit boek zal je andere vragen gaan stellen, zullen andere dingen je opvallen, zal je op een andere manier gaan werken.’ – Seth Godin
De afgelopen 25 jaar heeft Seth Godin miljoenen ondernemers, leiders en fans geïnspireerd. Met Dit is nu marketing deelt hij voor het eerst het geheim van zijn marketingkennis: goede marketeers gebruiken consumenten niet om de problemen van hun bedrijf op te lossen, ze gebruiken marketing om de problemen van hun klanten op te lossen.
Het gaat ze niet om wie het hardst schreeuwt, maar om de wereld te verbeteren. Werkelijk krachtige marketing komt voort uit vrijgevigheid, empathie en emotie. Het is de hoogste tijd om te stoppen met liegen, spammen en je schuldig voelen over wat je doet. Om socialmediastatistieken te verwarren met waardevolle verbinding. Om geld te verspillen aan aandacht trekken – op de lange termijn levert dat niets levert. Het is tijd om gezien te worden, door eerst te leren hoe je moet kijken.
‘Dit is nu marketing is een toegankelijk kijkje in Seth Godins keuken. Hij schrijft vlot en zonder vakjargon, en zijn boek is nuttig en interessant voor iedereen die inzicht wil krijgen in hoe en waarom we producten kopen of onze gewoonten veranderen.’ – The Financial Times
NOOT VAN DE AUTEUR
1. Geen massa, geen spam, geen schaamrood...
2. De marketeer leert zien
3. Marketing verandert mensen via verhalen, verbinding en ervaring
4. De kleinste rendabele markt
5. Op zoek naar ‘beter’
6. Commodity’s voorbij
7. Het canvas van dromen en wensen
8. Meer van het wie: op zoek naar de kleinste rendabele markt
9. Ons soort mensen
10. Vertrouwen en spanning creëren voorwaartse beweging
11. Status, dominantie en verwantschap
12. Een beter businessplan
13. Semiotiek, symbolen en sociolect
14. Behandel verschillende mensen verschillend
15. De juiste mensen bereiken
16. Prijs is een verhaal
17. Toestemming verdienen en opvallen in een opwaartse spiraal
18. Vertrouwen is net zo schaars als aandacht
19. De trechter
20. Een tribe organiseren en leiden
21. Enkele casestudy’s waarin de methode wordt gebruikt
22. Marketing werkt, en nu is het aan jou
23. Marketing naar de belangrijkste persoon
EEN MARKETINGLEESLIJST
EEN EENVOUDIG MARKETINGWERKBLAD
DANKWOORD
REGISTER
OVER DE AUTEUR
Nieuw is wat Godin in zijn nieuwste boek schrijft misschien niet, maar minder interessant is zijn boek daardoor niet. Sterker nog: waar het in marketing vooral om gaat, is het consequent blijven delen van je kernboodschap, jouw verhaal. En dat is precies wat Godin met ‘Dit is nu marketing’ doet. En blij toe!
Lees verder >
Henk Jan Kamsteeg
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account