Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Elke dag brengen we van alles aan de man. Iedereen doet het. Hoe vaak heb je al geprobeerd om iemand ergens van te overtuigen? Hoe vaak heb je al iets gezegd als: ‘Dat is een goed restaurant, een pakkende film, een verslavende tv-serie.’ Of: ‘Ben jij nog nooit in Parijs geweest? Dat moet je gauw een keertje doen!’ Elke dag opnieuw probeer je mensen om je heen te beïnvloeden of over te halen om iets te doen.
Alles = verkopen leert je hoe je de juiste sfeer creëert om een deal te sluiten, en hoe je uitgroeit tot een verkoper die schijnbaar moeiteloos zelfs de meest veeleisende klant tevreden stelt. Maar: ook als je werk op een heel ander terrein ligt, kun je soepel uit de voeten met de tientallen tips die je in dit boek krijgt aangereikt.
De meeste mensen hebben nauwelijks weet van de technieken die je als goede verkoper in de vingers moet hebben. En ze weten evenmin hoe eenvoudig het is om op dat terrein veel beter te scoren. In dit boek zet de succesvolle ondernemer Jan Bloemhof uiteen hoe hij zijn bedrijven liet uitgroeien tot presteerders van formaat.
HOOFDSTUK 1 Waarom je dit boek moet lezen 9
HOOFDSTUK 2 De domme slagerszoon en de wijze lessen 15
HOOFDSTUK 3 Over apen, honden, veranderingen en kansen 23
HOOFDSTUK 4 Over puntige pijlen en warme winterjassen 37
HOOFDSTUK 5 Het vreemdelingendilemma 41
HOOFDSTUK 6 Het eerste doel om te stellen is het stellen van een doel 47
HOOFDSTUK 7 Hoe zit het met jouw thermostaat? 63
HOOFDSTUK 8 Als een eend of een adelaar: hoe hoog ga JIJ vliegen? 71
HOOFDSTUK 9 De koning van de middelmaat tegenover de heerser met de
glimlach 81
HOOFDSTUK 10 Totale toewijding – je zorgt zelf voor het mooiste groen 83
HOOFDSTUK 11 Over Arnold Schwarzenegger, sets & reps en jouw eigen IK bv 87
HOOFDSTUK 12 Iedereen is verkoper – Iedereen verkoopt 95
HOOFDSTUK 13 En dáárom kopen mensen … 97
HOOFDSTUK 14 Aan de top van de totempaal 99
HOOFDSTUK 15 Hier moet je zijn: in het centrum 105
HOOFDSTUK 16 De weg naar het centrum 109
HOOFDSTUK 17 Het centrum is the place to be 113
HOOFDSTUK 18 Zo blijf je in het centrum 117
HOOFDSTUK 19 Hallo, hier ben ik! 121
HOOFDSTUK 20 In anderhalve minuut leg je de basis voor een goed contact 125
HOOFDSTUK 21 Een TOM-verkoper blijft vragen, vragen en VRAGEN 129
HOOFDSTUK 22 Betrouwbaarheid boven alles 137
HOOFDSTUK 23 Het afketsen van een deal ligt nooit aan de prijs 139
HOOFDSTUK 24 Is passie de aanleiding of regeert de angst? 143
HOOFDSTUK 25 Ankeren. Je krijgt het voor elkaar. Je bent goed! 145
HOOFDSTUK 26 Zie zelf eerst het eindresultaat: resultaten komen voort uit jouw verwachtingen 147
HOOFDSTUK 27 Doet-ie het of doet-ie het niet? De kunst van het kwalificeren 151
HOOFDSTUK 28 Jouw WIL is wet 155
HOOFDSTUK 29 Pavlov – hoe je angst overwint en sterker in je schoenen staat 157
HOOFDSTUK 30 De sleutel ligt in je aanpassingsvermogen 161
HOOFDSTUK 31 Niemand kan jou kwetsen zonder dat je daar zelf toestemming voor hebt gegeven 163
HOOFDSTUK 32 De beste films draaien in jouw interne bioscoop 169
HOOFDSTUK 33 Til jezelf uit boven de rest 177
HOOFDSTUK 34 De stations naar een geslaagde verkoop 189
HOOFDSTUK 35 Formulier van zelfvertrouwen 193
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account