Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Tevreden klanten
We hebben allemaal klanten; de één binnen de eigen organisatie en de ander daarbuiten. En we bestaan bij de gratie van die klanten, want uiteindelijk betalen zij ons salaris, onze volgende vakantie of onze nieuwe auto. Tenminste, als ze tevreden zijn …
Kleurenbrochures en dure woorden
Met zijn scherpzinnige, humoristische columns houdt Jos Burgers je een spiegel voor. Klanten zijn eigenlijk nét mensen! laat zien wat er zoal mis kan gaan in het contact met die klanten, hoe je dit kunt voorkomen en hoe het ook anders kan. Wie zijn klanten denkt te kunnen verleiden met fraaie kleurenbrochures en dure woorden zal versteld staan van dit boek. Je zult voortaan op een andere manier naar klanten kijken!
Aandacht en respect
Klanten zijn eigenlijk namelijk echt nét mensen. Ze willen gewoon wat aandacht en respect. En ze willen het gevoel krijgen dat ze je kunnen vertrouwen. Wie zijn klantgerichtheid wil verbeteren levert daarom niet alleen een product of dienst, maar vervult ook díé wensen van de klant – en dan niet alleen om nieuwe klanten binnen te halen. Want bedenk: wie nooit meer een klant kwijtraakt, krijgt het vanzelf heel erg druk!
Honderd eyeopeners
Het boek is gevuld met 33 columns van elk twee bladzijden. In deze columns stelt Burgers op een humoristische wijze de manieren aan de kaak waarop vele ondernemers met hun klanten omgaan. Het boekje is naast de columns gevuld met honderd spreuken (die eyeopeners genoemd worden) en cartoons van Maarten Pathuis.
Voor wie?
Managers en medewerkers binnen zowel profit- als non-profitorganisaties die streven naar een hogere klanttevredenheid. Daarbij kan het gaan om externe klanten en relaties, maar ook om de eigen collega’s als interne klanten.
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account