Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Cor Molenaar analyseert de strijd, de gevaren, maar beschrijft ook de talloze kansen en mogelijkheden waarmee de retail het tij kan keren. Hij behandelt het nieuwe koopgedrag van consumenten (het nieuwe winkelen), de evolutie van de retail (hoe het was, hoe het is en hoe het moet worden) en laat zien hoe de toekomst voor de winkel er daadwerkelijk uit gaat zien.
Winkels moeten anders worden, opnieuw hun toegevoegde waarde gaan bepalen en op een andere manier samenwerken met leveranciers en klanten om te overleven. Vaak wordt een webshop als de oplossing gezien, maar is dat echt zo? Ook op internet gaat er nog veel veranderen. Veel webwinkels zullen verdwijnen of een kwijnend bestaan hebben, alleen de grote aanbieders en webwinkels die optimaal gebruik maken van de kansen van internet zullen overleven.
1. Het einde van winkels?
2. Het nieuwe (koop)gedrag, de consument anno nú
3. Is er nog een toekomst van de retail?
4. Webwinkels, de toekomst van de retail?
5. Technologie en de retail
6. Nieuwe concepten, nieuwe kansen
7. Het einde van de winkel
Visie van ondernemers op retailing en webretailing
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account