Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Om succesvol te kunnen zijn, is iedere organisatie afhankelijk van duurzame relaties, met zowel interne als externe groepen. Zonder financiers, afnemers en medewerkers kun je als organisatie niet overleven. En al die interne en externe stakeholders doen natuurlijk het liefst zaken met organisaties die ze waarderen. Hoe zorg je er nu voor dat jouw organisatie de meeste credits krijgt?
De alignment-factor laat aan de hand van vier stappen zien hoe je als communicatieprofessional voor jouw organisatie duurzame relaties opbouwt en ze op langere termijn onderhoudt.
Introductie
1. Alignment met stakeholders door corporate communicatie
Deel I: Intern alignment
2. Informatie vergaren in de organisatie
3. Een marsroute naar intern alignment
4. Intern alignment bouwen met effectieve interne communicatie
Deel II: Extern alignment
5. Informatievergaring voor de bouw van extern alignment
6. Een marsroute naar extern alignment
7. De inzet van corporate communicatie bij de bouw van extern alignment
Deel III: Key performance indicators voor corporate communicatie om alignment te bouwen
8. Het succes van alignment-inspanningen meten
Deel IV: Epiloog
9. Alignment: het bouwen en onderhouden van totale stakeholdersteun
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account