Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Je bedrijf loopt lekker, de omzet stijgt. Geen wolkje aan de lucht. En dan ineens overvalt een crisis je en staat de reputatie van je organisatie op het spel. Zo’n crisis kan allerlei oorzaken hebben. Een productiefout, bedrijfsongeval, covid-19, fraude of een boze ex-werknemer die jouw organisatie iets aan wil doen. Wat het ook is, je moet ermee dealen.
Geen enkele organisatie zit te wachten op dit soort problemen. Toch is een crisis ook een kans om te laten zien wat je waard bent. Als je dat goed doet, zal je reputatie er niet onder lijden en kun je er zelfs sterker uitkomen.
Als het om crisismanagement gaat, is een goede voorbereiding het halve werk. Maar helaas komen veel bedrijven daar te laat achter en dan is het lastig om negatieve publiciteit om te buigen in positief nieuws. Crisis klinkt als een ver-van-je-bed-show, maar is dat natuurlijk niet. Want overal waar gewerkt wordt, ontstaan vroeg of laat problemen. Zorg dus dat je weet wat je te doen staat als het zover is.
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account