Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Ondernemen is alleen zinvol als waarde wordt toegevoegd. Het economisch leven kan niet zonder waarde. Toch is dit waardebegrip voor velen een mysterie. In de praktijk wordt dan vaak gebruikgemaakt van allerlei vuistregels en ongefundeerde waarderingsmethoden.
Waarde in bedrijf verschaft het inzicht in waardebegrippen dat u nodig heeft om het bos door de bomen te kunnen zien. Het biedt u ook een overzicht van waarderingsmethoden, met alle mogelijkheden en beperkingen. Waarmee waarderen voor u haast een simpele bezigheid wordt.
Waarde en bedrijf zijn niet los van elkaar te zien. Dit boek toont de dynamiek in het bedrijf waarvan waarde de oorzaak en het gevolg is. Voor wie daadwerkelijk met waarde wil werken is dit boek dan ook bedoeld. Waardeerders, maar ook accountants, juristen of notarissen, zullen dit boek op waarde weten te schatten.
Voorwoord
Ten geleide
1. Inleiding
2. Waarde
3. Waarde: wat en voor wie?
4. Meten van waarde: de accountingbenadering
5. Meten van waarde: de economische benadering
6. Het te waarderen object
7. Verschillende situaties
8. Het waarderingsrapport
9. Eisen waaraan de waardebepaler moet voldoen
10. Enkele ervaringen
Begrippen- en afkortingenlijst
Over de auteur
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account