Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Goed luisteren maakt uw organisatie beter. Ongehoord! is een praktisch boek vol inzichten over het belang van goed luisteren in een organisatie. Professioneel leren luisteren verbetert relaties met collega's binnen de organisatie én met klanten en stakeholders daarbuiten.
Met behulp van vier simpele luistertesten krijgt u inzicht in uw persoonlijke luisterstijl. Door beter te luisteren, blijft niemand meer ongehoord!
'In iedere organisatie gaat het erom zo veel mogelijk goede ideeën over de toekomst te stimuleren en daarvoor met elkaar aandacht op te brengen. Dit boek biedt daarvoor enorm veel nuttige inzichten en handige tips. Maak er gebruik van en bedenk: met een luisterend oor is oneindig veel meer te bereiken dan je denkt.' - Gerdi Verbeet, Voorzitter Tweede Kamer 2006-2012.
'Wat een goed boek is dit! Ik heb het ademloos uitgelezen. Alles komt aan de orde in een evenwichtige, doordachte vorm, nooit te lang of te kort, prettig leesbaar, praktisch toepasbaar en je komt echt wat te weten! Zo'n boek over luisteren op de werkplek is broodnodig.' - Betteke van Ruler, Em. Hoogleraar Communicatiewetenschap Universiteit van Amsterdam.
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account