Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
In het boek Verkopen met mensenkennis krijg je tips, checklists en stappenplannen om jezelf en je klant beter te begrijpen. Je leert daarmee de taal van de klant te spreken tijdens afspraken, schriftelijke communicatie, presentaties en netwerkmomenten.
Elke verkoper weet dat mensenkennis belangrijker is dan verkooptechniek en productkennis. Verkopen is 25 procent vakkennis en 75 procent mensenkennis, maar toch gaan al je verkooptrainingen over vak- en productkennis en niet over de gebruiksaanwijzing van de klant…
In Verkopen met mensenkennis leer je in anderhalf uur hoe je de gebruiksaanwijzing van klanten kunt lezen en hoe je met kleine aanpassingen kan zorgen voor een ‘klik’ met elke klant. Bovendien geeft het je een uniek inzicht in je eigen gedragsvoorkeuren en zal je beter begrijpen waarom je reageert zoals je reageert.
Maar er is meer, een ‘klik’ is immers nog niet voldoende om er zeker van te zijn dat jij de opdracht krijgt. Wat dacht je van vertrouwen? Hoe werkt vertrouwen eigenlijk, is het toeval, en kan je het beïnvloeden? Met de vertrouwensformule uit dit boek weet je wat je moet doen om met iedere klant een vertrouwensrelatie op te bouwen. En zo leidt dit unieke boekje dan tot grootse gevolgen voor je omzet…
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account