Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Hoe houd je klanten tevreden? Hoe zorg je dat ze je trouw blijven? Dat ze niet in de verleiding komen om te kijken of een andere organisatie hetzelfde werk goedkoper en (in hun ogen tenminste) net zo goed kan doen? Hoe kom je van inhoudelijk expert naar adviserend partner? Werken voor een opdrachtgever is geen kwestie van ‘u vraagt, wij draaien’. Op gelijk niveau staan en je externe of interne klant aan het denken zetten, levert veel meer op.
Hoe zorg je dat je het recht verdient om jouw opdrachtgever de ongezouten waarheid te vertellen? En dan wel op zo'n manier dat hij je er ook nog dankbaar voor is? In Opdrachtgever tevreden geven de auteurs antwoord op deze vraag over dit boeiende onderdeel van het werk van alle mogelijke professionals, zoals bijvoorbeeld: adviseurs, advocaten, architecten, accountants, consultants, ontwerpers, ingenieurs en trainers.
Opdrachtgever tevreden biedt praktische handvatten voor inhoudelijk deskundige professionals om met meer resultaat, plezier en vertrouwen samen te werken met hun opdrachtgevers. Het boek geeft bovendien antwoord op vragen als:
Opdrachtgever tevreden is voor alle professionals in de zakelijke dienstverlening die inhoudelijk sterk zijn, en het recht willen verdienen om door hun opdrachtgevers serieus genomen te worden.
1. Inleiding
2. Het fundament van leidingnemen
3. De start
4. Werk in uitvoering
5. De afronding
6. Gereedschapskist
Meer weten over opdrachtgevers tevreden houden
Over dit boek en de auteurs
Index
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account