Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Zie je het voor je? Met de inzichten waarmee jij als communicatieprofessional de organisatie confronteert, geef jij je eigen rol opnieuw vorm. Je voegt direct waarde toe aan de business en zit daarom aan tafel bij de beslissers. Je bent bovendien meer dan ooit betrokken bij strategische besluitvorming. Gewoon, omdat ze jou nodig hebben!
Meten en Scoren helpt je om de broodnodige verandering te brengen. Stap voor stap nemen we je mee. Waarom zijn communicatiemetingen belangrijk en wat kun je ermee? Wat moet je eigenlijk meten? En vooral: wanneer en hoe breng je de meetresultaten effectief in? Door integratie van metingen in de dagelijkse praktijk van de communicatieadviseur lukt het om de organisatie effectief in contact te brengen met haar spelers, en daarmee het alignment te vergroten. En zo vergroot jij als communicatieprofessional tegelijkertijd je impact in de organisatie!
DEEL 1 – DE PLAATS VAN METEN EN SCOREN IN HET COMMUNICATIEVAK
1. De wereld verandert en communicatie verandert mee
2. Doelstellingen van Meten en Scoren
3. Het speelveldmodel
DEEL 2 – DE INRICHTING VAN HET SPEELVELD
Stap 1. Spelers: welke spelers zijn relevant?
Stap 2. Steun: wat willen we bereiken?
Stap 3. Media: welke zetten we in en wat halen we eruit?
DEEL 3 – HET METEN VAN HET SPEELVELD
Stap 4. Het meten van steun
Stap 5. Het inrichten van onderzoek
Stap 6. Het meten van media
DEEL 4 – HET VASTLEGGEN VAN HET SPEELVELD
Stap 7. Rapportages maken
Stap 8. Van metingen naar KPI’s
DEEL 5 – ADVISEURSCHAP EN DE PRAKTIJK VAN METEN EN SCOREN
4. De evolutie naar vertrouwde adviseur
5. Praktijksituaties
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account