Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Veel professionals benaderen de taak van advies geven alsof het een objectieve, rationele oefening is die teruggrijpt naar hun technische kennis en expertise. Helaas is een advies geven bijna nooit uitsluitend een rationeel proces, maar eerder een emotioneel 'duet' dat wordt uitgevoerd door de adviseur en zijn cliënt.
Als je niet leert de emoties van de cliënt te herkennen, ermee om te gaan en erop te reageren, zul je nooit een effectief adviseur worden. De vaststelling en diagnose van een probleem kan nooit plaatsvinden zonder de gevoeligheden, emoties en de politiek in de situatie van de cliënt in overweging te nemen. De daad van advies geven valt of staat met een diep begrip voor de betrokken persoonlijkheden, en met het vermogen het adviesproces aan te passen aan de betrokken personen.
1. De kunst van adviseren
2. Het perspectief van de cliënt
3. Een goed gesprek met pa of ma
4. De juiste woorden vinden
5. Onderwijsvaardigheden
6. Tactisch omgaan met cliënten
7. Een benadering op maat
Key account management
8. Inleiding
9. Wat willen klanten
10. De key accountmanagement
11. Visitekaartjes of management
12. Invloed zonder gezag
Een kwestie van vertrouwen
13. Vertrouwen tussen partners
14. Vertrouwen tussen aankomende partners
15. Vertrouwen in cliënten
16. Hoe kun je vertrouwen winnen
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account