Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Beursdeelname biedt bedrijven veel voordelen. Merkvoorkeuren veranderen effectief en er vallen hoogwaardige leads mee te vergaren. Waar anders besteedt de klant vrijwillig zoveel tijd en geld om door bedrijven geïnformeerd te worden! Exposeren vormt een ijzersterk communicatiemiddel. Tenminste; voor wie zich strategisch en operationeel goed voorbereidt.
Deze herziene, tweede druk staat boordevol tips en checklisten voor succesvolle beursdeelname. Het succes van beursdeelname vloeit voort uit de synergie van drie hoofdfactoren: de mate van stopping power van de stand; de vaardigheid om kansen die door promotie ontstaan effectief te benutten en niet in de laatste plaats: de inzet van de standbemanning.
Behalve actieve factoren spelen uiteraard ook een aantal voorwaarden een belangrijke rol. Wie faalt in de planning, plant te falen; dat geldt bij beurzen heel beslist. Budgetbeheer is hierbij van groot belang en dit onderwerp komt dan ook uitgebreid aan de orde. Verder wordt uiteengezet hoe standontwerper en -bouwer resultaatgericht gebrieft worden.
Beurscommunicatie vormt een microkosmos in het communicatieheelal. Een werkgebied waarin de expo-expert met genoegen de rol van generalist afwisselt met die van specialist.
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account