Zojuist verschenen Mediapsychologie (4e druk)
Het boek is opgedeeld in drie delen. Het eerste deel is een korte kennismaking met het vak en legt uit wat mediapsychologie is. Deel twee behandelt de psychologische processen die in de media een rol spelen. Het derde deel laat zien hoe de verschillende typen media zoals nieuws, soaps, en social media ons denken, onze gevoelens en ons handelen beïnvloeden. Voor deze vierde druk zijn alle hoofdstukken geheel herzien en alle voorbeelden geactualiseerd.
Doelgroep
Mediapsychologie is bedoeld voor studenten in de studierichtingen psychologie, communicatie, media, marketing en journalistiek in het hoger onderwijs. Ook voor iedereen die inzicht wil krijgen in de werking van media is Mediapsychologie verplichte kost.
Website
Naast het boek is er ook een website www.mediapsychologie4edruk.nl om je
kennis en inzicht van de mediapsychologie te verdiepen en je verder te inspireren.
Je vindt er samenvattende powerpoints, toetsen ook en links naar illustratieve
websites en filmpjes.
Meer informatie of wil je het boek bestellen? Kijk op de productpagina!