Nieuw Mind the Gap (5e druk)
Met een gap-analyse breng je de verschillen tussen de identiteit en het imago van een organisatie of merk in kaart. Het helpt je bij het maken van de juiste keuzes ter versterking van het imago.
In deze vijfde druk van Mind the Gap bundelen Jaap van der Grinten en Helma Weijnand-Schut wederom hun expertises zodat de analyse van identiteit en het imago van een organisatie of merk zowel communicatie-uitingen als design omvat.
Resultaat van deze geïntegreerde aanpak is dat je alle mogelijke gaps aan de hand van dit boek haarscherp in beeld krijgt en meteen kan aanpakken ten gunste van het imago. Actuele cases illustreren de mogelijkheden om de realisatie van de gewenste identiteit en het gewenste imago te verbeteren.
Website
Om te oefenen met de stappen van de gap-analyse is de website www.mindthegap5edruk.nl. ingericht. Daar vind je per stap opdrachten en cases, kennisclips, en handige tips en links naar achtergrondinformatie.
Lezers over Mind the Gap
‘Concreet en helder beschreven, handig stappenplan om te komen tot een GAP-analyse!’ lezersrecensie op bol.com
‘Dit boek moet bij iedere communicatieprofessional in de boekenkast staan.’ lezersrecensie op Managementboek.nl
´Het boek biedt je praktische informatie en tools om zelf een Gap Analyse te maken en vervolgens oplossingen om deze gap te dichten.´ lezersrecensie op Managementboek.nl