Webinar Marketing Design met Customer Journey Mapping
De superpower van Design thinking
In dit webinar maak je kennis met de combinatie van het analytische Customer Journey Mapping, het ontwerpgerichte Design Thinking en hoe je daar in je marketing mee aan de slag kunt gaan.
Marketing Design
We zien marketing vaak als een analytische tak van sport. Maar kunnen we ons niet veel beter richten op de ontwerpkant van marketing? Tijdens dit webinar ontdek je het verschil tussen de analytische en ontwerpgerichte – ook wel Design Thinking – benadering van marketingvraagstukken. We gaan daarbij in op het menselijke creatieve brein, op de creativiteitsparadox en op verschillende manieren om creatief ontwerpend denken te bevorderen.
Customer Journey Mapping
Een essentieel onderdeel van Design Thinking is het verdiepen in de klant. Een krachtige techniek om de klantbehoeften en het aankoopproces scherp in het vizier te krijgen is Customer Journey Mapping. Tijdens het webinar staan we dan ook expliciet stil bij deze techniek en hoe je Customer Journey Mapping kunt gebruiken om de optimale klantbeleving te ontwerpen.
Doel van de masterclass
Naast kennisoverdracht zal er veel nadruk liggen op toepassing en werkvormen. Na het volgen van dit webinar heb je een aantal praktische tools en handvatten als het gaat om marketing én design. Ons doel is dat je na afloop zelf met de opgedane kennis aan de slag kan.
Inschrijven?
Wil je deze gratis webinar volgen? Je kunt 'm hier zien.