Verschenen Communicatiekaart van Nederland (10e druk)
12 april 2019
Leestijd:
1051x gelezen
Hij is er! De tiende druk van Communicatiekaart van Nederland. Nieuwsgierig naar de inhoud? Vraag nu een beoordelingsexemplaar en ontvang 'm binnen een paar dagen!
Communicatiekaart van Nederland brengt de mediale ontwikkelingen van de afgelopen decennia in kaart. De belangrijkste vragen daarbij zijn: hoe hebben de verschillende media zich ontwikkeld? Hoe ziet het huidige aanbod eruit? Hoe gebruiken mensen de communicatiemiddelen en wat zijn de te verwachten ontwikkelingen?
Het eerste deel gaat in op (online) kranten, tijdschriften en boeken. Het tweede deel bespreekt de ontwikkelingen van audiovisuele media, zoals televisie, film en internet. Het derde deel beschrijft de belangrijkste werkvelden die met media te maken hebben: journalistiek, (online)marketing, voorlichting, PR en Communicatie.
Uniek aan dit boek
- multimedialiteit: schakelen tussen nieuwe en
- traditionelere media;
- meer focus op media en de profilering op platformen;
- het meest complete media-overzicht;
- sluit aan bij de nieuwste ontwikkelingen;
- overzichtelijk en helder vormgegeven.
Nieuwsgierig naar de inhoud? Vraag een beoordelingsexemplaar aan!