'Doet marketing ertoe?' van Ruud Frambach genomineerd voor 'PIM Marketing Literatuur Prijs 2018'
19 oktober 2018
Leestijd:
794x gelezen
Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft vandaag de nominaties voor de ‘PIM Marketing Literatuur Prijs 2018’, dé Nederlandse prijs voor marketingliteratuur, bekendgemaakt.
De boeken Doet marketing ertoe? van Ruud Frambach en Humanification (Nederlandstalige editie verschijnt voorjaar 2019 bij Boom) van Christian Kromme, zijn twee van de twaalf genomineerde boeken voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2018.
De overige genomineerde boeken zijn:
- Marketing voor de Madmen van morgen – Wim Vermeulen
- Klantgericht leiderschap – Sydney Brouwer
- Customers the day after tomorrow – Steven Van Belleghem
- Werken met profielen en persona’s – Boudewijn Bugter & Natanja de Bruin
- Community marketing – Stephanie Duval & Nele Pieters
- Marketingcommunicatie in 14 stappen – Guy van Liemt & Gert Koot
- Content! – Antal de Waij
- Contrarian Branding – Roland van der Vorst
- Basisboek digital analytics – Danny Oosterveer
- Opzouten! – Guido Thys
Meer weten over de PIM Marketing Literatuur Prijs 2018? Meer informatie vind je op de website van PIM.