Webinar ‘De beïnvloeding van de Online Marketingmix door Web 5: mixed reality, social algoritmen en privacywetgeving’
Wat moet je daarvan weten als marketingdocent en/of marketingprofessional?
- Web 5.0 staat haaks op de werking van online en het web
- De ontwikkelingen die jarenlang in de "koelkast" stonden, rollen nu op hoog tempo uit
- De demanding customer wil méér dan wat multichannel online berichtjes
- Welke impact heeft onder andere de mixed reality, AI, algoritmen en het strenge privacybeleid op de online marketingmix 5.0?
Waarom inschrijven voor dit webinar?
- In 50 minuten op de hoogte van de impact van Web 5 op de huidige online marketingaanpak.
- Praktische tips voor online, marketing- en communicatieprofessionals, trainers en -docenten
- Mogelijkheid om tijdens het webinar live vragen te stellen aan auteur, spreker, docent en consultant Patrick Petersen MA MSc
- Leren omgaan met de nieuwe demanding customer
- Bijgepraat worden over de actuele ontwikkelingen, die de basis hebben gevormd voor het zesde deel van het Handboek Online Marketing
Over Patrick Petersen
Bestseller auteur, ‘social media addict’, ondernemer, consultant, docent en spreker Patrick Petersen is een ervaren online strateeg. Petersen ‘eet en drinkt’ social media en is op Twitter beter bekend als @Onlinemarketeer. Zijn eerdere boeken, waaronder Handboek Online Marketing, Handboek Conversie & Customer Journey Mapping en Handboek ContentStrategie, zijn stuk voor stuk succesvol geworden dankzij een sterke virale social media campagne. Met zijn bureaus AtMost.nl en AtMost. TV voorziet Petersen organisaties van een werkende online, content en social media strategie. De bevlogen marketeer is bovendien een fanatiek (video)blogger en columnist op onder andere Marketingtribune, Marketingfacts, DutchCowboys.nl, TheNextWeb.nl en zijn eigen platform Nieuws.Social.
Win!
De drie beste vragen tijdens het live webinar ontvangen een Handboek Online Marketing 6.