15 AUGUSTUS 2018 VERKRIJGBAAR: Handboek Online Marketing 6!
De zesde editie van dit praktische en actuele management- en studieboek is totaal vernieuwd en nog completer gemaakt. Na 1,5 jaar herschrijven en produceren van extra (docent-)materiaal zijn verbeterpunten, een nieuwe structuur en updates doorgevoerd in een totaal nieuw, crossmediaal en werkzaam handboek.
Theoretische grondslagen en praktische tools
Het Handboek Online Marketing 6 verschaft u zowel de theoretische grondslagen als de praktische tools om een effectieve onlinemarketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren. Doorspekt met voorbeelden uit de praktijk laat Patrick Petersen zien hoe onlinemarketing bedacht en uitgevoerd kan worden om effectief te zijn.
Praktisch en crossmediaal boek
Het is een praktisch en crossmediaal boek met ondersteunende website, extra video’s, interviews, webinars, kleurrijke modellen en opvallende cases. Inclusief bijdragen van experts die de strategische visie op gebied van online marketing tot ver in de toekomst brengen.