Zojuist verschenen: Positioneren (vierde druk)
Stapsgewijze aanpak met aansprekende voorbeelden
Positioneren is een marketingtechniek die helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen. In onze multimediale samenleving is dat steeds belangrijker. Hoe mensen over een merk spreken bepaalt voor een groot deel het succes ervan. Positioneren biedt een stapsgewijze aanpak en aansprekende voorbeelden voor het toepassen van deze techniek.
Deze geactualiseerde vierde druk is gebaseerd op drie USP’s:
- Inside-out route van positioneren
- Focus op categorisatie in plaats van differentiatie
- Het idee dat positionering vooral door manifestatie tot leven moet komen
Online omgeving met extra materiaal!
Op positioneren4edruk.nl vindt u opdrachten, achtergrondinformatie, tips en tools.
Gratis docentexemplaar
Overweegt u dit boek voor te schrijven aan uw studenten? Bekijk dan hieronder het inkijkexemplaar of vraag direct een gratis docentexemplaar aan. U krijgt het boek zo snel mogelijk toegestuurd.