Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Management van processen draait om procesmanagement. De manager vervult daarbij de rol van stimulator. Hij zorgt ervoor dat de medewerkers voldoende zijn toegerust om hun taak te vervullen, weet weerstanden te overwinnen en de procesgang vloeiend te laten verlopen. Het organiseren staat centraal, niet de organisatie of de hiërarchie. De manager kan putten uit verschillende inzichten en technieken om zijn doel te bereiken. Die worden in Management van processen op een degelijke en toegankelijke manier uitgelegd.
Zo is een speciale plaats ingeruimd voor SqEME Procesmanagement. Dit is een methode waaronder verschillende manieren van denken over processen en organisaties vallen. Er wordt een overzicht gegeven van de definities die voor het managen van processen zijn ontwikkeld en van manieren om ze toe te passen. Ook kwaliteitsmanagement is een belangrijk uitgangspunt. De inzichten die daaruit voortkomen en met name de ideeën uit het INK-managementmodel worden gebruikt om grip te krijgen op het identificeren, besturen, beheersen en vernieuwen van processen.
Management van processen is een nuttig en praktisch boek voor iedereen die zich in het fenomeen van processen wil verdiepen. Bijvoorbeeld om algemene bedrijfskundige kennis te vergaren, om zich kwaliteitsmanagement eigen te maken of om beter te begrijpen wat procesmanagement inhoudt.
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account